13 پوزیشن رابطه جنسی مناسب برای بارداری سریع – بخش دوم

2 88,028

13 پوزیشن رابطه جنسی مناسب برای بارداری سریع – بخش اول

8. پوزیشن پروانه

زمان رابطه برای بارداریدر پوزیشن پروانه، زن روی میز دراز کشیده و همسرش در مقابل بین پاهای او می ایستد، مرد با نگه داشتن باسن زن، لگنش را کمی بالا می آورد و عمل دخول را انجام می دهد. این حالت یکی از بهترین و موثرترین پوزیشن ها است، زیرا به اسپرم اجازه می دهد تا برای مدت طولانی تری در واژن زن بماند.

9. پوزیشن اتحاد گرگ

در پوزیشن اتحاد گرگ، زن پشت به شوهر خود می ایستد. مرد در حالی که کمر زن را نگه داشته، از پشت عمل دخول را انجام می دهد. زن می تواند کمر خود را به جلو خم کند تا ورود اسپرم به دهانه رحم راحت تر انجام شود.

10. پوزیشن ابوالهول

در پوزیشن ابوالهل یا اسفینکس، زن روی شکم خود دراز کشیده در حالی که یک پا به پهلو خم شده و پای دیگر صاف است. مرد او را از پشت دور می زند و وزنش روی بازوهایش است. این پوزیشن برای برای بارداری عالی است، زیرا اجازه نفوذ عمیق را می دهد.

11. پوزیشن میخ زنی

در پوزیشن میخ زنی، زن در بالا قرار دارد در حالی که مرد به پشت دراز کشیده است. این حالت نه تنها به ارگاسم بلکه به بارداری زن کمک می کند. این پوزیشن برای مردان سنگین وزن مناسب است.

12. موقعیت گاوچران معکوس

پوزیشن گاوچران معکوس حالت دیگری است که زن در بالای سر مرد قرار دارد. این حالت برای زوج هایی که می خواهند بچه دار شوند بسیار عالی است. در این حالت مرد به پشت دراز کشیده و زن نشسته و پشتش به مرد و رو به پاهای او قرار دارد. در این حالت کنترل و عمق نفوذ دست زن است.

13. پوزیشن Splitting Bamboo

پوزیشن Splitting Bamboo حالتی است که نه تنها رضایت جنسی زیادی را فراهم می کند بلکه شانس بارداری را نیز افزایش می دهد. در این حالت معروف کاماسوترا، پاهای زن و مرد با زاویه 90 درجه نسبت به هم قرار دارد. در این پوزیشن زن یکی از پاهای خود را بلند کرده و آن را روی شانه مرد قرار می دهد.

زمان رابطه برای بارداری

زمان رابطه برای باردارینکات

جدا از پوزیشن های رابطه حنسی بالا، این نکات به باردار شدن سریع تر کمک می کند:

– مصرف الکل بر تخمک گذاری، چرخه قاعدگی و هورمون ها تأثیر می گذارد و مانع از باروری می شود.

– مصرف بیش از حد چای یا قهوه بر سلامت باروری تأثیر می گذارد و برای باروری مضر است.

– سیگار کشیدن در کیفیت تخمک ها و اسپرم تداخل ایجاد می کند و احتمال نقص ژنتیکی در جنین را افزایش می دهد.

– بدن و ذهن خود را سالم نگه دارید تا شانس باروری تان افزایش یابد.

– کمبود وزن یا اضافه وزن در مقیاس BMI می تواند بر قدرت باروری تأثیر بگذارد.

آیا دراز کشیدن بعد از رابطه جنسی شانس بارداری را افزایش می دهد؟

دراز کشیدن پس از رابطه جنسی موجب می شود اسپرم در دهانه رحم و اطراف آن باقی بماند. برای اقدام به بارداری بهتر است پس از رابطه جنسی با باسن بالا رفته، ده دقیقه دراز بکشید تا اسپرم را برای رسیدن به تخمک تشویق کنید. هیچ تضمینی در این مورد با افزایش شانس بارداری وجود ندارد، اما سعی در انجام آن نیز بی ضرر است.

چه زمانی مناسب اقدام برای بارداری است؟

برای باردار شدن، زن و شوهر باید در زمان مناسب رابطه جنسی برقرار کنند. دوره باروری در هر ماه به مدت شش روز و شامل روز تخمک گذاری و پنج روز قبل از آن است. تخمک آزاد شده در روز تخمک گذاری فقط 24 ساعت زنده می ماند، اما اسپرم می تواند تا 7 روز در واژن زنده بماند. بنابراین بهتر است روزهای نزدیکی به گونه ای برنامه ریزی شود که در روز تخمک گذاری به میزان کافی اسپرم زنده در رحم وجود داشته باشد.

تخمک گذاری معمولاً صرف نظر از طول دوره، 14 روز قبل از قاعدگی بعدی زن اتفاق می افتد. اگر یک یا دو روز قبل از تخمک گذاری مقاربت جنسی برقرار شود، شانس بارداری بیشتر می شود. از آن جا که پیش بینی تاریخ تخمک گذاری آسان نیست، بهتر است برای افزایش شانس بارداری هر دو یا سه روز یک بار نزدیکی داشته باشید .

چه زمانی به درمان پزشکی نیاز است؟

اگر در زمان باروری با انجام پوزیشن های مناسب رابطه جنسی برقرار کرده اید، باید به زودی منتظر بارداری خود باشید. مدت زمان لازم برای بارداری به سن زن بستگی دارد. در صورت موفق نشدن و طولانی شدن زمان اقدام باید به متخصص زنان مراجعه کرد.

– سن زیر 35 سال و 1 سال گذشته از اقدام بارداری

– سن بالای 35 سال و 6 ماه گذشته از اقدام بارداری

با مشاهده هر یک از علائم زیر، بهتر است خیلی سریع به پزشک مراجعه کرد:

پریودهای نامنظم یا قطع آن

– بیماری التهابی لگن

اندومتریوز

-سابقه سقط

– جراحی فتق یا مشکل بیضه (در مرد)

بارداری یکی از لذت بخش ترین دوره های زندگی هر زوج است. می توان با امتحان پوزیشن های مختلف رابطه جنسی شانس بارداری را افزایش داد. البته بهتر است پیش از اقدام با انجام معاینات و آزمایش های پزشکی کامل از وضعیت باروری خود اطمینان حاصل کرد.

13 پوزیشن رابطه جنسی مناسب برای بارداری سریع – بخش اول

مترجم: محدثه محمدی

3.7 13 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین رای بیشتر
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات