پوزیشن های رابطه جنسی در دوران بارداری

0 8,120

در این مطلب با هفت روش از راحت ترین پوزیشن های رابطه جنسی در دوران بارداری، از جمله پوزیشن میشنری، داگ استایل، لبه تخت و انواع دیگر آشنا خواهید شد.

راحت ترین پوزیشن رابطه جنسی در دوران بارداری چگونه است؟

با بزرگ شدن شکم در دوران بارداری، انجام پوزیشن های معمولی دشوار و نامناسب است. رابطه جنسی اغلب در تمام مراحل بارداری امکان پذیر است. انواع پوزیشن های جنسی جدید و راحت برای مادران باردار وجود دارد که نه تنها ایمن است، بلکه می تواند لذت بخش و حیرت انگیز باشد.

در ادامه مطلب به چند پوزیشن جنسی ایمن در دوران بارداری اشاره شده است.

کنار هم خوابیدن به صورت زاویه دار

در این پوزیشن، شما و همسرتان به پهلو دراز می کشید و بدن تان (بالاتنه) نسبت به یکدیگر حالت V شکل پیدا می کند. رو به هم دراز بکشید، از یک بالش زیر کمر خود برای حمایت بیشتر از بدن تان استفاده کنید و هر دو پای خود را روی لگن همسرتان قرار دهید. مزیت این موقعیت این است که به مرد اجازه می دهد تا وزن خود را از شکم شما دور نگه دارد.

پوزیشن رابطه جنسی در بارداری

زن در بالا

این پوزیشن می تواند در تمام دوران بارداری مناسب باشد. در حالی که همسرتان رو به پشت دراز کشیده، روی او بنشینید و پاهای خود را در دو طرف بدن همسرتان قرار دهید. در این روش هیچ فشاری روی شکم تان نخواهد بود و شما می توانید عمق دخول را کنترل کنید.

روی صندلی

در این پوزیشن همسرتان روی صندلی محکم می نشیند. شما به او ملحق می شوید، روی پای همسرتان نشسته و پاهای تان را در دو طرف او قرار می دهید. صندلی را نزدیک دیوار یا مبلمان دیگری قرار دهید تا در هنگام بلند شدن از این حالت، به آن تکیه دهید.

کنار هم خوابیدن، مرد در پشت (پوزیشن قاشقی)

در این پوزیشن شما دراز می کشید، همسرتان نیز از پشت خود را به شما نزدیک می کند و به این ترتیب شما هیچ گونه فشاری را تحمل نمی کنید. با پیشرفت بارداری و بزرگ تر شدن شکم تان، می توانید از چند بالش برای راحتی و تکیه گاه بدن خود استفاده کنید.

دخول در این موقعیت کم عمق است و این یک مزیت به حساب می آید، زیرا در ماه های آخر بارداری فشار زیاد می تواند برای شما ناراحت کننده باشد.

پوزیشن میشنری یا مرد رو

برای انجام پوزیشن میشنری بعد از سه ماهه اول بارداری، حتما بالشتی زیر کمر خود قرار دهید تا پشت تان صاف نباشد و شیب داشته باشد. در این موقعیت همسرتان باید تکیه گاه داشته باشد تا فشاری روی شکم شما وارد نشود.

لبه تخت

در این پوزیشن شما باید کنار یا پایین تخت به پشت دراز بکشید و زانوهای خود را خم کنید. (بعد از سه ماهه اول بارداری، بالشی را زیر یک طرف بدن خود بگذارید تا پشت تان شیب داشته باشد و صاف نباشد). در این حالت بسته به ارتفاع تخت، مرد می تواند بیرون از تخت زانو بزند یا بایستد.

پوزیشن رابطه جنسی در بارداری

داگ استایل یا سگی، مرد پشت زن

در این پوزیشن شما به حالت چهار دست و پا روی زانوهای خود نشسته و ساعد دستان تان را روی زمین قرار می دهید. همسرتان نیز در پشت سر شما قرار می گیرد و دخول را انجام می دهد. از یک بالش برای تکیه گاه مورد نیاز شکم خود استفاده کنید.

رابطه جنسی بدون دخول

در صورتی که در دوران بارداری برقراری رابطه جنسی همراه با دخول برای تان ناخوشایند است، شما و همسرتان می توانید با استفاده از اشکال دیگر صمیمیت ارتباط برقرار کرده و روش های ایمن از جمله استفاده از روان کننده ها، رابطه دهانی و غیره را در این دوران امتحان کنید.

3.7 3 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات