ایده های برف بازی برای کودکان مدرسه ای

0 425

روزهای برفی که مدرسه ها تعطیل می شود، فرصتی عالی برای بچه ها است که در بیرون از خانه بازی کنند. بدون در نظر گرفتن آب و هوا، کودکان به حداقل 60 دقیقه فعالیت بدنی نیاز دارند. بنابراین از شور و شوق آن ها برای برف بازی استفاده کنید تا ورزش خوبی داشته باشند. ارزش آن را دارد که در روزهای برفی بچه ها را از خواب بیدار کنید و بیرون بفرستید.

برای محافظت در برابر سرما، کودکان باید زیر ژاکت گرم خود چند لایه لباس سبک بپوشند، افزون بر این دست کش ضد آب، چکمه های برفی محکم و کلاه داشته باشند. آن ها همچنین باید برای محافظت از پوست خود از کرم ضدآفتاب استفاده کنند.

بسیاری از این فعالیت های برفی برای کودکان مدرسه ای و بچه های بزرگ تر جذاب خواهد بود. شما می توانید گزینه های چالش برانگیز زیر را در روزهای برفی امتحان کنید:

ایده برف بازی کودکان

ایده های برف بازی: ساختن

کودکان با استفاده از ایده های خلاقانه زیر مدت طولانی سرگرم می شوند:

– مجسمه های برفی، آدم برفی، حیوانات برفی یا دایناسورهای برفی بسازید و آن را با شاخه های درخت، سبزیجات، دست کش، کلاه های قدیمی و موارد دیگر تزئین کنید.

– قالب های برفی بسازید و از سطل، وسایل شن بازی، ظروف آشپزخانه و موارد دیگر استفاده کنید.

– قلعه برفی یا خانه اسکیموها بسازید.

– گلوله برفی بسیار بزرگ بسازید، برای این کار تا جایی که می توانید برف ها را روی هم انباشته کنید.

ایده های برف بازی: دویدن

بچه ها می توانند در برف برچسب بازی کنند، برای این بازی یکی از اعضای گروه به عنوان سرگروه انتخاب می شود، با دستور او بازیکنان باید فرار کنند. هرکسی که برچسب گذاری شود باید حالت یخ زده به خود بگیرد. فرد یخ زده می تواند توسط بازیکنان دیگری که برچسب گذاری نشده اند آزاد شود.

افزون بر بازی برچسب یخ زدن، موارد زیر را نیز در نظر بگیرید:

برچسب ردپا: بازی اصلی تعقیب و گریز است، بازیکنان باید تنها در ردپای دیگران قدم بردارند.

برچسب زمستانی: خطوط باریکی در منطقه بازی روی برف ایجاد کنید. بازیکنان می توانند از یک مسیر به مسیر دیگر بپرند، آن ها باید روی خطوط قدم بردارند.

سرگروه را دنبال کنید: با استفاده از گلوله های برفی بزرگ یا وسایل دیگر موانعی ایجاد کنید، بازیکنان باید از روی آن ها بپرند تا به سرگروه برسند.

سورتمه سواری در مسیر فرعی: در طی این بازی به جای این که سورتمه با کمک سراشیبی حرکت کند، از طریق فشار دست و پا روی زمین صاف کشیده می شود. در این مسابقه هر کسی که دورترین فاصله را طی کند، برنده است.

پیاده روی در برف: در مسیرهای برفی پیاده رو و پارک ها علامت بزنید. بازیکنان باید علامت ها را دنبال کنند تا به مقصد مورد نظر برسند.

ایده برف بازی کودکان

ایده های برف بازی: پرتاب کردن گلوله های برفی

کودکانی که علاقه ای به بیس بال ندارند هم عاشق پرتاب گلوله های برفی هستند. برای جلوگیری از هجوم گلوله های یخی در یکدیگر، اهداف خود را تنظیم کنید و با این کار هدف گیری بچه ها را به چالش بکشید. آن ها باید با استفاده از گلوله های برفی به نقطه مورد نظر ضربه بزنند.

سردی هوا نباید مانع از فعالیت های بیرون از خانه کودکان شود. با اجرای ایده های برف بازی نه تنها فصل زمستان را برای فرزندتان دلچسب و هیجان انگیز کنید، بلکه روزهای سرد سال را از کسلی و یک نواختی در بیاورید. کودکان را با فعالیت های متناسب با برف مشغول کنید و با این کار در مسیر رشد و یادگیری آن ها قدم بردارید. بازی های یخی واقعا لذت بخش هستند، فقط از ایمنی کودک مطمئن شوید.

2 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات