علائم بارداری نوزاد پسر چیست؟

0 1,675

علائم بارداری نوزاد پسر

بارداری بدون شک یکی از مهیج ترین دوره های زندگی یک زن است. تجربه حمل نوزاد در بدن و به دنیا آمدن یک انسان بی نظیر است.
گفتنی است به غیر از مادر، پدر نیز انتظار می کشد و از طرفی وظیفه ی مراقبت از همسرش را به عهده دارد. با وجود همه ی فراز و نشیب های بارداری، بیشتر والدین نسبت به جنسیت جنین کنجکاو هستند. آنها اغلب سعی می کنند تا راه هایی را پیدا کنند که بتوانند پیش از تشخیص سونوگرافی، به جنسیت نوزاد خود پی ببرند. در این مقاله ، ما در مورد 11 علامت توضیح می دهیم که نشانه ای از بارداری پسر به شمار می آید.

آکنه غیر طبیعی

هورمون های شما هنگام بارداری دچار تغییرات می شوند و در این مورد شکی نیست. برخی از افراد دچار آکنه های مخوفی در بارداری می شوند شاید شبیه چیزی که در دوران نوجوانی یا جوانی به آن مبتلا شده اند. این امر به ویژه در خانم هایی که پسر باردار هستند ایجاد می شود و می تواند یکی از نشانه های بارداری پسر باشد.

رشد سریع مو

موهای بعضی از زنان در دوران بارداری به سختی رشد می کند و موهای برخی دیگر واقعاً سریع رشد می کنند. بارداری در حقیقت یک دوره ی خاص در زندگی یک زن است و اتفاقات عجیب و غریب زیادی رخ خواهد داد. وقتی پسری دارید، به نظر می رسد موهای شما بدون توقف و به سرعت رشد می کنند. بنابراین، اگر متوجه شدید که موهای شما از سابق خود درخشان تر است و با سرعت بیشتری در حال رشد است، ممکن است شما پسر باردار باشید.

علائم بارداری نوزاد پسر

سرد بودن بخش هایی از بدن

سرد بودن دست ها و پاها برای بعضی از افراد که در خیلی از وقت ها این مساله را دارند طبیعی است اما برای کسانی که سابقه ی سردی دست و پا را ندارند، سردی ناگهانی می تواند نشانه ای از بارداری پسر باشد.

حالت های خواب

بیشتر زنان باردار در دوران بارداری باید حالت خوابیدن خود را تغییر دهند. مایعات بدن و دردهایی که در بدن رخ می دهند می توانند دلیل این مجبور شدن به تفاوت حالت خواب شوند. از طرفی فرآیند خواب نیز به کلی می تواند در بارداری مختل و دچار مشکل شود. مادران باید تلاش کنند تا راهکارهایی را برای بهبود حالت خواب خود پیدا کنند. با این وجود، حالت های خواب می تواند نشانه ای از جنسیت جنین شما باشد. زنانی که ناگهان هنگام خواب به سمت چپ می چرخند ممکن است که پسر باردار باشند.

ادرار تیره

رنگ ادرار به تحولات بدن شما مربوط است. یک زن نیاز دارد تا مایعات زیادی مانند آب و آب میوه بنوشد تا از دهیدارته شدن بدن در بارداری پیشگیری کند. شما می توانید هنگام بارداری زمانی که به سرویس بهداشتی بروید در نهایت، رنگ ادرار خود را بررسی کنید، در مواردی که رنگ ادرار تیره است؛ احتمال بارداری پسر بیشتر است.

علائم بارداری نوزاد دختر چیست؟

کرونا ویروس در بارداری

خط نیگرا

نیگرا یک راه عالی برای تعیین جنسیت به شمار می رود، نیگرا یک خط تیره است که هنگام بارداری روی شکم زنان می افتد. این خط معمولا از قفسه سینه مادر به سمت پایین می آید که اغلب به معنای پسر است.

سینه های نابرابر

هنگامی که یک زن باردار می شود، بدن دچار تغییرات زیادی خواهد شد. یکی از اصلی ترین تغییرات در ناحیه پستان است. سینه ها رشد می کنند و آنها نیز با شیر مادر پر خواهند شد. آنچه اتفاق می افتد بسیار جالب است این است که به نظر می رسد وقتی جنین پسر است، پستان راست بزرگتر از پستان چپ می شود.

نحوه حمل جنین

نحوه حمل زن نیز در پیش بینی فرزند پسر یا دختر بسیار مهم است. این یک روش جالب برای پیش بینی جنسیت جنین است، اما همچنین بسیار دقیق است. اعتقادها بر این است که زنانی که پسری باردار هستند شکمی شبیه توپ بسکتبال دارند. عجیب است، اما در بیشتر موارد صادق است.

علائم بارداری نوزاد پسر

ضربان قلب

شنیدن ضربان قلب کودک یک تجربه باور نکردنی است. اگر می خواهید تعیین کنید که از ابتدای بارداری فرزند پسر یا دختر بچه ای دارید ، به ضربان در دقیقه توجه کنید. به نظر می رسد واقعاً شواهدی وجود دارد که نشان می دهد ضربان قلب پایین احتمال وجود جنین پسر را افزایش می دهد.

عدم داشتن تهوع صبحگاهی

اگر دچار تهوع و بیماری صبحگاهی نشدید و این مساله هرگز برای شما اتفاق نیفتاد، اول اینکه شما خوش شانس هستید و دوم اینکه احتمال دارد پسر باردار باشید.

علائم بارداری نوزاد پسر

مشکلات خشکی پوست

آیا دست های شما به طور غیر معمول خشک تر از گذشته است؟ آیا مدام احساس می کنید که نیاز به استفاده از لوسیون و کرم دارید؟ این نیز می تواند یکی دیگر از نشانه های بارداری پسر باشد البته اگر پیش از این دچار خشکی پوست نبوده اید.

در انتها همه ی این علائم ممکن است کم و بیش در برخی از مادران وجود داشته باشد؛ پس در نهایت برای اینکه قاطعانه متوجه شوید جنین شما دختر است یا پسر، سونوگرافی انجام دهید.

مترجم: نفیسه اسلامبولچی

0 0 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات