روش انتخاب کرم ضد ترک بارداری

0 844

کرم ضد ترک بارداری

در میان بسیاری از تغییراتی که در بدن زنان در دوران بارداری رخ می دهد، علائم کششی یک امر معمول و مشهود است. علائم کشیده شدن پوست به دلیل وجود اشک های ریز در بافت های پوست ایجاد می شود که با افزایش وزن بدن برای جایگیری جنین، این بافت ها بیشتر کشیده شده و فرم پارگی پیدا می کنند. بیشتر زنان باردار علائم ترک های پوستی را روی سینه، شکم، بازوها، ران و باسن خود دارند. با توجه به اینکه در چه مرحله ای از بارداری باشند، این ترک ها می تواند در رنگ های قرمز، زرد، صورتی، برنزه یا حتی بنفش ایجاد شود.

علائم کشش و ترک پوست خارج از وضعیت بارداری نیز در بدن خانم ها ظاهر می شود اما در دوران بارداری علائم کششی می تواند همراه با خارش و خشکی پوست باشد. بسیاری از خانم ها از ظاهر ترک های پوستی بر روی بدن خود ناراحت نیستند اما برخی دیگر ممکن است نسبت به آنها احساس خوبی نداشته باشند و ممکن است بخواهند تا آنها را به حداقل برسانند. چنانچه شما نیز در این دسته قرار دارید، ما به شما می گوییم چه راهکاری برای بهبود وجود دارد. یکی از این راهکارها استفاده از کرم های ضد ترک است، اما برای خرید کرم باید اطلاعاتی داشته باشید.

کرم ضد ترک بارداری

کرم ضد ترک بارداریروش انتخاب بهترین کرم ضد ترک بارداری

چندین فاکتور مهم وجود دارد که باید قبل از خرید بهترین کرم ترک، در نظر بگیرید. از آنجا که پوست شما در دوران بارداری بسیار حساس است، ضروری است که محصولی را خریداری کنید که موثر، مفید و بدون خطر باشد.

در اینجا چند فاکتور مهم را به شما توضیح می دهیم:

1. فرمول خوب

از آنجایی که قرار است هر روز این کرم را بر روی بدن خود بمالید، باید به دنبال کرمی باشید که فرمول خوبی داشته باشد. کرم نباید روی پوست شما خیلی چسبنده، ضخیم یا خیلی سنگین باشد؛ هر یک از این عوامل باعث می شود احساس ناراحتی کنید. از همه مهمتر، کرم ترک مناسب باید دارای خواص مرطوب کننده باشد که می تواند خارش را کاهش دهد. گلیسیرین موجود در فرمول، گزینه ای ایده آل است زیرا می تواند رطوبت لازم را به همراه بهبود خاصیت ارتجاعی در پوست شما ایجاد کند. خواص آبرسانی نیز از موارد دیگری است که بسیار مهم است و می تواند رطوبت را تا چندین ساعت در پوست شما محفوظ نگه دارد.

برخی از کرم ها دارای برچسب ایمنی در بارداری است؛ اگر بتوانید از این محصولات خریداری کنید؛ خیال تان راحت تر است.

کرم ضد ترک بارداریکرم ضد ترک بارداری

2. مواد لازم با کیفیت

ناگفته نماند که مواد با کیفیت خوب باید مهمترین عاملی باشد که هنگام خرید کرم ترک باید در نظر بگیرید. مواد طبیعی مانند کره شِی و کره کاکائو برای مقابله با مشکل خارش که همراه با علائم ترک است، مناسب هستند. استفاده از رتینوئیدها، ترتینوئین و ویتامین A توصیه می شود. کرم ها با کمترین درصد خطر باید اولین انتخاب شما باشد.

3. ضد آلرژی

بارداری یک زمان حساس است و مهم است که شما از هر چیزی که می تواند باعث ایجاد حساسیت شود استفاده نکنید. این قانون در مورد کرم ضد ترک نیز صدق می کند؛ به دنبال کرم ضد حساسیت باشید. کرم ضد ترک اعلاء باید حاوی مواد نگهدارنده، رنگ و عطر مصنوعی نباشد و هیچ ماده حساسیت زایی که ممکن است به شما یا جنین شما آسیب برساند، نداشته باشد. چه چیزی بهتر از این در مورد محافظت از پوست حساس شماست!

کرم ضد ترک بارداری4. استفاده آسان و ایمن

ایمنی در هنگام بارداری از اهمیت بالایی برخوردار است. مواد شیمیایی کمتر و مواد طبیعی بیشتری، دو مورد است که باید هنگام انتخاب کرم ضد ترک به خاطر بسپارید. یک کرم با کیفیت خوب اطمینان خواهد داد که از تمام مشکلات ترک های پوستی؛ خارش و ظاهرشان مراقبت می شود.

سعی کنید به سراغ برندهای معتبر و معروف بروید تا هم مجوز های لازم را داشته باشند، هم آزمون و خطای خود را برای مشتریان پاسخ داده باشند.

0 0 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات