13 پوزیشن رابطه جنسی مناسب برای بارداری سریع – بخش اول

16 299,478

به اعتقاد برخی افراد پوزیشن های خاص جنسی تاثیر زیادی در سرعت روند بارداری دارد. این مطلب در مورد پوزیشن های مختلف رابطه جنسی و چگونگی آن توضیح داده است .

آیا پوزیشن های رابطه جنسی در باردار شدن نقش دارند؟

اگرچه هیچ مدرک علمی برای اثبات موثر بودن برخی حالات مختلف جنسی در باروری افراد وجود ندارد، اما یک سری تفکرات قدیمی بر این عقیده باور دارد.

بهترین پوزیشن حالتی است که اسپرم مرد بعد از انزال به عمق دهانه رحم زن وارد شود. بنابراین، برای اقدام به بارداری، زن و شوهر باید از انجام پوزیشن هایی که اجازه تماس دهانه رحم با اسپرم مرد را نمی دهد، اجتناب کنند.

آیا ارگاسم برای بارداری ضروری است؟

ارگاسم احساس لذت شدید برای زن و شوهر است. ارگاسم شامل انقباضات عضلانی، تغییر در ضربان قلب، افزایش دمای بدن و موارد دیگر می شود. ارگاسم در مردان منجر به بهبود کیفیت مایع منی و افزایش اسپرم می شود، در حالی که در زنان شامل انقباض مجرای واژینال، کلیتورس متورم همراه با رها شدن تنش های جنسی است.

برای بسیاری از خانم ها این سوال پیش می آید که آیا ارگاسم به بارداری آن ها کمک می کند؟ خیر، ارگاسم به زن کمک می کند تا احساس آرامش کند و از رابطه جنسی لذت ببرد، اگرچه انقباضات ملایم در رحم باعث حرکت اسپرم به سمت لوله های رحمی می شود. اما این انقباضات حتی بدون وقوع ارگاسم اتفاق می افتد. بنابراین، ارگاسم برای بارداری الزامی نیست.

پوزیشن رابطه جنسی برای بارداری

بهترین پوزیشن های جنسی برای بارداری

بحث هایی درباره پوزیشن های جنسی و افزایش احتمال باروری وجود دارد. اما از آن جا که از نظر علمی اثبات نشده اند، تنها کاری که می توان انجام داد این است که فرض بگیریم این احتمال وجود دارد و حالت های مختلف برای بارداری را امتحان کنیم. در این مطلب برخی از پوزیشن های جنسی آورده شده است:

1. پوزیشن میشنری (missionary)

پوزیشن رابطه جنسی برای بارداریپوزیشن میشنری یا مردرو یکی از معروف ترین و رایج ترین حالت های رابطه جنسی برای بارداری است. می توان گفت که بیشتر نوزادان جهان با همین پوزیشن جنسی متولد می شوند. دلیل کاربرد زیاد این حالت این است که اسپرم وارد دهانه رحم در واژن می شود و دسترسی به کانال گردنه رحم آسان تر است. زن به پشت می خوابد و مرد بالا روی او قرار می گیرد.

پوزیشن رابطه جنسی برای بارداری

2. پوزیشن مثلث درخشان

پوزیشن رابطه جنسی برای بارداریاین موقعیت جنسی با کمی تفاوت مشابه پوزیشن میشنری است. اگرچه زن به پشت دراز کشیده و مرد در موقعیت بالای او قرار می گیرد، اما مرد حالت چهار دست و پا دارد، لگن زن بلند شده و پاهایش را در دو طرف همسر خود قرار داده و آن ها را از زانو تا کرده و باسن خود را کمی بالا آورده است. پوزیشن مثلث درخشان موجب نفوذ عمیق تر می شود و شانس بارداری را افزایش می دهد.

3. داگی استایل

پوزیشن داگی استایل احتمال بارداری را افزایش می دهد، زیرا در این حالت نفوذ عمیق است. چهار دست و پای زن و مرد باید بر روی زمین قرار بگیرد. مرد نیز پشت سر زن زانو می زند و آلت تناسلی خود را وارد واژن زن می کند. در این وضعیت دهانه رحم باز است و باعث می شود اسپرم سریع تر به تخمک برسد.

4. پوزیشن کوه جادو

پوزیشن رابطه جنسی برای بارداریپوزیشن کوه جادو نوع دیگری از داگی استایل است. در این حالت مرد بر روی زن خم شده، سینه و شکم او روی کمر و پشت زن قرار می گیرد. برای تسلط و حمایت بهتر، زن می توان از بالشت یا تکیه گاه زیر بالاتنه او استفاده کرد. پوزیشن کوه جادو به حرکت سریع و عمیق اسپرم کمک می کند و برای ارگاسم موثر است.

پوزیشن رابطه جنسی برای بارداری

5. پوزیشن سندانی

پوزیشن رابطه جنسی برای بارداریپوزیشن سندانی مانند حالت میشنری کلاسیک است. در این وضعیت زن باید پاهای خود را بالای سرش بلند کند. این حالت با ایجاد نفوذ عمیق، فرصت خوبی برای بارداری فراهم می کند. پاهای بالارفته نیز به تحریک نقطه G زن کمک می کند.

6. پوزیشن شخم زدن

پوزیشن رابطه جنسی برای بارداریپوزیشن شخم زدن نه تنها شانس بیشتری برای بارداری فراهم می کند، بلکه کیفیت رابطه جنسی را نیز بالا می برد. در این حالت زن آرنج و زانوهای خود را روی زمین قرار می دهد، مرد پشت سر او می ایستد و مچ پای زن را بالا می آورد. جاذبه موجب نفوذ عمیق تر اسپرم می شود.

پوزیشن رابطه جنسی برای بارداری

7. پوزیشن قاشقی

پوزیشن رابطه جنسی برای بارداریپوزیشن قاشقی یک موقعیت عاشقانه و موثر است، در این حالت زن و مرد به صورت دو قاشق که درون هم قرار گرفته اند به پهلو خوابیده، زن جلوی مرد قرار گرفته و مرد از پشت زن را در آغوش می گیرد. حالت قاشقی باعث می شود دهانه رحم زن نسبت به آلت مرد 90 درجه باشد و اسپرم راحت تر وارد آن شود.

13 پوزیشن رابطه جنسی مناسب برای بارداری سریع – بخش دوم

3.9 64 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
16 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین رای بیشتر
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات